onsdag 29 september 2010

På G i HK

Det händer verkligen sjukt mycket roliga saker i den här stan! Alltid något på gång. Igår var jag hemma hos Sveriges generalkonsul på lite drinks, han pratade om Hong Kong och så var det mingel. Jag tycker jag blir bättre och bättre på att komma ensam till events, hemma brukar jag tycka att det är katastrof om jag måste gå ensam på en fest men här börjar jag nästan vänja mig. Inte så att jag gillar det, men jag tänker inte lika mycket på det. Man hittar alltid roliga människor att prata med, och sakta lär man också känna folk så man har några till att heja på nästa gång. Hur som helst, det kändes fräckt att ta några foton hemma hos herr generalkonsul även om jag var sugen. Men vinglasen hade tryck med Tre Kronor, och i hallen var det bilder på kungen och drottningen!

1 kommentar:

  1. Va, ser i länken att det inte var vilken konsul som helst utan att det var hemma hos Lasse D. Ställde du några vågade frågor? Svarade han? och - om ja - finns detta dokumenterat på band?

    /H.

    SvaraRadera