lördag 9 april 2011

20110409

Jag tycker det är lite tråkigt när jag inte har någon bild i mina inlägg, men idag blev det inga bilder. Så är det ibland. Jag har i vilket fall haft en jättehärlig och avslappnad dag! Hade det funnits bilder, hade den första bilden visat Hong Kong, från sin bästa sida med varmt och soligt väder. Nästa bild hade varit på mig, där jag står på crosstrainern på gymmet 20 minuter efter att jag gick upp imorse. Med en sån grym start kan det ju bara bli bra! Nästa bild hade varit på Sarah, där hon sitter på Oolaa och väntar på vår brunch. I bakgrunden skulle man se att de öppnat upp hela väggen längs vägen så solen och ljumma vindar kan komma in i lokalen. Självklart hade jag också tagit en bild på min Smoked Salmon Rösti som jag åt, och en på grapefruktjuicen och en på latten. Ja, ni vet hur jag funkar vid det här laget. Sen skulle det vara en bild när vi strosar genom stan, jag med skinnjackan i handen eftersom det var världens miss att ta med sig den i den här värmen, samt kisandes eftersom solglasögonen glömdes hemma. Sista bilden skulle vara på mig på taket, med tidningar utspridda omkring mig och i minimala shorts eftersom jag vill jobba bort min inte-så-snygga shortsbränna som jag fick i Hainan. Kan ni se det framför er?!

1 kommentar:

  1. Jag ser jag ser! Och tycker att inlägget är helt fantastiskt, bättre än om det varit bilder, ja du vet ju att jag gillar texter :)
    Puss!
    //Ka

    SvaraRadera