torsdag 14 april 2011

På önskelistan

Bild från Smythson 









Bilder från Anya Hindmarch

Jag har väldigt länge (typ 2 år i alla fall) letat efter en Travel Wallet. En reseplånbok som är en snygg blandning av handväska och plånbok, där det ska finnas plats för allt man behöver när man ska ut och resa. Mitt "enda krav" är att jag vill att det ska stå tryckt på varje fack vad det innehåller, typ Pass, Boarding pass och Currency, men det har inte varit lätt. Jag har under dessa två år hittat två olika, en från Anya Hindmarch och en från Smythson. Båda är fina (men den från Smythson vinner, eftersom den kommer i cerise) men jag tycker de är aningens dyra för att våga släpa med på alla resor, jag reser ju inte alltid så glammigt direkt. Nej, vem försöker jag lura, klart jag vill ha en även om den är dyr. Den får väl bara hänga med på cityweekends och inte på backpacking, hur svårt kan det vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar